Πολιτική Επιστροφών

 

Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές υπό όρους και μόνο με χρήση των εταιρειών courier με τις οποίες συνεργάζεται το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

Για περιπτώσεις επιστροφών προϊόντων εντός λεκανοπεδίου Αττικής, το auto-style.gr σας συνιστά όπως οι επιστροφές να γίνονται στο χώρο μας (Αδελφών Κυπραίου 56Α, Ελευσίνα) σε συννενόηση μαζί μας ώστε να μην προκύψουν έξοδα επιστροφής.

Σε καμία περίπτωση, δεν γίνονται δεκτές, επιστροφές:

1. Σε προϊόντα της κατηγορίας "ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ" όπως μπαταρίες, λάμπες, φορτιστές
2. Σε προϊόντα που έχει γίνει χρήση τους ή/και έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους

Λεπτομέρειες:

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της auto-style.gr

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση της auto-style.gr μπορεί να πραγματοποιηθεί σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες η παραγγελία εκτελείται εσφαλμένα δηλαδή σε περίπτωση παράδοσης διαφορετικού προϊόντος από αυτό που παραγγέλθηκε κατά είδος ή ποσότητα ή σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη, ολοκληρωτικά ή κατά το μεγαλύτερο μέρος της ή σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος είναι ελαττωματικό.

Σε αυτή την περίπτωση, ο πελάτης οφείλει είτε να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής, ή να ζητήσει την επιστροφή του, κατόπιν συνεννόησης με την auto-style.gr. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη. Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν, κατά τον χρόνο που συμφωνήθηκε κατόπιν της συνεννόησης με την auto-style.gr, τότε το Ηλεκτρονικό Κατάστημα δικαιούται να μην αποδεχθεί την επιστροφή και συνεπώς να αρνηθεί την αντικατάσταση.

Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη την συσκευασία του. Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της auto-style.gr θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της auto-style.gr είτε μέσω courier.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την auto-style.gr, θα γίνεται η αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων με ίδια, καινούργια προϊόντα.

Επιστροφή χρημάτων στον πελάτη είναι δυνατή ύστερα από συνενόηση και θα γίνεται, ανεξάρτητα με το τρόπο πληρωμής κατά την ημέρα της αγοράς (μετρητά, κάρτα ή τραπεζική κατάθεση), με κατάθεση στον εκάστοτε τραπεζικό λογαριασμό του, εντός 15 ημερών, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της auto-style.gr κατά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 09:00 έως 17:00 αυστηρά. Για το σκοπό αυτό, ο πελάτης πρέπει να παρέχει στην auto-style.gr τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), ο οποίος πρέπει να συμφωνεί με την επωνυμία του πελάτη στην απόδειξη αγοράς. Σε κάθε περίπτωση, τα τυχόν έξοδα κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον τον εκάστοτε πελάτη. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση με χρέωση της auto-style.gr.

Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα θεωρηθεί/ούν ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση, η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται με χρέωση της auto-style.gr. Στην περίπτωση αυτή, η επιστροφή του/των ελαττωματικού/ών προϊόντος/ων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημα που διατηρεί η auto-style.gr, είτε με αποστολή αυτού/αυτών, επιβαρυνόμενη η auto-style.gr με τα έξοδα παραλαβής του, με μέσα της απολύτου επιλογής της auto-style.gr και κατόπιν συνεννόησης του ίδιου του πελάτη με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της auto-style.gr. Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση θα γίνεται αποδεκτή εντός τριών (3) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την auto-style.gr, θα γίνεται η αντικατάσταση των ελαττωματικών προϊόντων, με ίδια, καινούργια προϊόντα.

Επιστροφή χρημάτων στον πελάτη είναι δυνατή ύστερα από συνενόηση και θα γίνεται, ανεξάρτητα με το τρόπο πληρωμής κατά την ημέρα της αγοράς (μετρητά, κάρτα ή τραπεζική κατάθεση), με κατάθεση στον εκάστοτε τραπεζικό λογαριασμό του, εντός 15 ημερών, η οποία θα γίνεται με επιμέλεια της auto-style.gr κατά τις ημέρες Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 09:00 έως 17:00 αυστηρά. Για το σκοπό αυτό, ο πελάτης πρέπει να παρέχει στην auto-style.gr τον αριθμό λογαριασμού του (IBAN), ο οποίος πρέπει να συμφωνεί με την επωνυμία του πελάτη στην απόδειξη αγοράς.
Σε κάθε περίπτωση, τα τυχόν έξοδα κατάθεσης στον τραπεζικό λογαριασμό του πελάτη, βαρύνουν αποκλειστικά και μόνον τον εκάστοτε πελάτη. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη

Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των παραπάνω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος, εφόσον δεν έχει εκπνεύσει η κατωτέρω αναφερομένη προθεσμία υπαναχώρησης. Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημα που διατηρεί η auto-style.gr, είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους, κατόπιν συνεννόησης με το προσωπικό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος της auto-style.gr. Και στις δύο ως άνω αναφερόμενες περιπτώσεις, θα πρέπει το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Υπαναχώρηση

Ο αγοραστής δικαιούται να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής των πωληθέντων προϊόντων, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και το κόστος επιστροφής του είδους.


Εκτύπωση   Email